… Boezem verwerkt zijn eigen indrukken in de kaarten van zijn artistieke voorlopers: bijvoorbeeld dakpanrood in Bologna en leisteengrijs in Bazel. Over de ‘citaten van het verleden’ legt hij ook …
… ladyboys en stadsmasaï bevolken de wereld van Jan Hoek (1984). In Ethiopië fotografeerde hij daklozen met een psychiatrische aandoening. Ze zien er goddelijk en geweldig uit alsof ze net …
… de Werken een tijdje zeer gefascineerd door het fenomeen fotosynthese, bladeren en het bladerdak in een bos zijn sindsdien regelmatig terug te vinden in zijn schilderijen. In het schilderij …
… Boezem verwerkt zijn eigen indrukken in de kaarten van zijn artistieke voorlopers: bijvoorbeeld dakpanrood in Bologna en leisteengrijs in Bazel. Over de ‘citaten van het verleden’ legt hij ook …
… Boezem verwerkt zijn eigen indrukken in de kaarten van zijn artistieke voorlopers: bijvoorbeeld dakpanrood in Bologna en leisteengrijs in Bazel. Over de ‘citaten van het verleden’ legt hij ook …
… Boezem verwerkt zijn eigen indrukken in de kaarten van zijn artistieke voorlopers: bijvoorbeeld dakpanrood in Bologna en leisteengrijs in Bazel. Over de ‘citaten van het verleden’ legt hij ook …
… Boezem verwerkt zijn eigen indrukken in de kaarten van zijn artistieke voorlopers: bijvoorbeeld dakpanrood in Bologna en leisteengrijs in Bazel. Over de ‘citaten van het verleden’ legt hij ook …
… ladyboys en stadsmasaï bevolken de wereld van Jan Hoek (1984). In Ethiopië fotografeerde hij daklozen met een psychiatrische aandoening. Ze zien er goddelijk en geweldig uit alsof ze net …