… Het land omploegen of met een kwast lijnen trekken op een doek. Voor LeonAdriaans (1944- 2004) kwam het uit dezelfde creatieve bron. Wars van gewichtigdoenerij trok … op het land, het zwart van de aarde en de leegte die zowel rust als eenzaamheid uitstraalt.* … LeonAdriaans … LeonAdriaans …
… Het land omploegen of met een kwast lijnen trekken op een doek. Voor LeonAdriaans (1944- 2004) kwam het uit dezelfde creatieve bron. Wars van gewichtigdoenerij trok … op het land, het zwart van de aarde en de leegte die zowel rust als eenzaamheid uitstraalt.* … LeonAdriaans … LeonAdriaans …
… Het land omploegen of met een kwast lijnen trekken op een doek. Voor LeonAdriaans (1944- 2004) kwam het uit dezelfde creatieve bron. Wars van gewichtigdoenerij trok … op het land, het zwart van de aarde en de leegte die zowel rust als eenzaamheid uitstraalt.* … LeonAdriaans … LeonAdriaans …
… Het land omploegen of met een kwast lijnen trekken op een doek. Voor LeonAdriaans (1944- 2004) kwam het uit dezelfde creatieve bron. Wars van gewichtigdoenerij trok … op het land, het zwart van de aarde en de leegte die zowel rust als eenzaamheid uitstraalt.* … LeonAdriaans … LeonAdriaans …
… 1968) het volgende over haar werk: 'Ik schilder de mensen zelf niet, maar ik schilder de openbare plaatsen waar ze met honderden doorheen gaan, hun emoties en zorgen met zich … de menselijke figuur op vrijwel al haar werken. De interieurs zijn verlaten, maar door openstaande deuren of ramen lijkt het net alsof de persoon zojuist weg is gelopen en elk moment weer terug kan keren. … Tatyana Yassievich … Tatyana Yassievich …
… 1968) het volgende over haar werk: 'Ik schilder de mensen zelf niet, maar ik schilder de openbare plaatsen waar ze met honderden doorheen gaan, hun emoties en zorgen met zich … de menselijke figuur op vrijwel al haar werken. De interieurs zijn verlaten, maar door openstaande deuren of ramen lijkt het net alsof de persoon zojuist weg is gelopen en elk moment weer terug kan keren. … Tatyana Yassievich … Tatyana Yassievich …
… 1968) het volgende over haar werk: 'Ik schilder de mensen zelf niet, maar ik schilder de openbare plaatsen waar ze met honderden doorheen gaan, hun emoties en zorgen met zich … de menselijke figuur op vrijwel al haar werken. De interieurs zijn verlaten, maar door openstaande deuren of ramen lijkt het net alsof de persoon zojuist weg is gelopen en elk moment weer terug kan keren. … Tatyana Yassievich … Tatyana Yassievich …
… 1968) het volgende over haar werk: 'Ik schilder de mensen zelf niet, maar ik schilder de openbare plaatsen waar ze met honderden doorheen gaan, hun emoties en zorgen met zich … de menselijke figuur op vrijwel al haar werken. De interieurs zijn verlaten, maar door openstaande deuren of ramen lijkt het net alsof de persoon zojuist weg is gelopen en elk moment weer terug kan keren. … Tatyana Yassievich … Tatyana Yassievich …
… 1968) het volgende over haar werk: 'Ik schilder de mensen zelf niet, maar ik schilder de openbare plaatsen waar ze met honderden doorheen gaan, hun emoties en zorgen met zich … de menselijke figuur op vrijwel al haar werken. De interieurs zijn verlaten, maar door openstaande deuren of ramen lijkt het net alsof de persoon zojuist weg is gelopen en elk moment weer terug kan keren. … Tatyana Yassievich … Tatyana Yassievich …
… 1968) het volgende over haar werk: 'Ik schilder de mensen zelf niet, maar ik schilder de openbare plaatsen waar ze met honderden doorheen gaan, hun emoties en zorgen met zich … de menselijke figuur op vrijwel al haar werken. De interieurs zijn verlaten, maar door openstaande deuren of ramen lijkt het net alsof de persoon zojuist weg is gelopen en elk moment weer terug kan keren. … Tatyana Yassievich … Tatyana Yassievich …