Veelgestelde vragen

Over betalingsmogelijkheden en verzendkosten
Kan ik bestellen vanuit het buitenland?
Ja, maar bestellingen vanuit het buitenland kunnen nog niet online worden betaald. Per productpagina staan onderaan contactgegevens. Bel of mail ons om de mogelijkheden te bespreken.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
In de Heden webshop kan worden betaald met iDeal, PayPal en Heden Factuur.

De producten zijn vaak inclusief verzendkosten. Wat doe ik als ik meerdere producten wil bestellen?
Heden werkt nog met een basis webshop. We werken hard aan een meer geavanceerd verzendsysteem. Wil je meer dan 1 product bestellen? Kies dan voor de betaaloptie 'Heden Factuur'. We berekenen dan de correcte verzendkosten op de factuur zodat je nooit teveel betaald.

Wanneer wordt de betaling afgeschreven? 

  • PayPal: afhankelijk van koppeling bankpas of credit card. Lees meer op de website van PayPal.
  • iDeal: het bedrag wordt direct van de bankrekening afgeschreven.
  • Heden Factuur: Heden maakt een factuur op voor de bestelling. Je betaalt deze factuur zelf. 

 

Is betalen via deze site wel veilig? 
iDEAL is gebaseerd op internetbankieren en hanteert dezelfde beveiligingstechnieken. Dit betekent dat iDEAL net zo veilig is als internetbankieren.
Ook PayPal is een zeer veilige betaalmethode. Lees meer

Kan ik met een Heden cadeaukaart betalen in de webshop?
Nee. Op dit moment kan je alleen in de Heden winkel aan de Denneweg 14a betalen met de cadeaukaart.

Over retourneren van gekochte producten
Zie voor al deze vragen ook onze Algemene Voorwaarden

Kan ik een artikel retourneren? 
Ja. Je hebt bij de aankoop van producten in de webshop de mogelijkheid deze overeenkomst te ontbinden gedurende 7 dagen na ontvangst van het product. 
 
Moet ik het terugsturen van een product zelf betalen?
A) Indien het juiste artikel werd geleverd en er geen sprake is van beschadegingen, dien je de retourkosten zelf te betalen.
B) Indien het product op het moment van levering beschadigd is, zijn de retourkosten voor Heden.

Wanneer krijg ik mijn geld terug bij het retourneren van een product?
Heden maakt bij bovengenoemde retourzendingen het verschuldigde bedrag binnen 30 dagen over. 

Wat doe ik als ik een verkeerd of beschadigd product heb ontvangen?
Maak hiervan direct melding bij Heden door te mailen naar info@heden.nl. Omschrijf zo duidelijk mogelijk wat het probleem is en voeg in het geval van een beschadiging een foto toe.

Wat is de klachtenprocedure van Heden?
Klachten kunnen worden gestuurd naar info@heden.nl. Heden beantwoord de klachten binnen 14 dagen. Als het ernaar uitziet dat de behandeling van de klacht langer duurt, nemen we hierover contact op.

Over het Heden Account
Waarom maakt Heden een account aan als ik iets in de webshop koop?
Bij de eerste aankoop in de heden webshop wordt een persoonlijk account aangemaakt. Dit account wordt alleen gebruikt om je bestelling goed te laten verlopen en om je inzicht te geven in je bestelgeschiedenis. 

Wat voor functies heb ik binnen het Heden account? 
Binnen het Heden account kun je:

  • De bestelgeschiedenis zien.
  • Het wachtwoord wijzigen.

 

Wat doet Heden met de gegevens in mijn account? 
Heden gebruikt de accountgegevens tijdens het bestel- en verzendtraject van producten in de webshop.

Over de levering van het product
Wanneer wordt een product geleverd?
De levertijd van de producten in de Heden webshop bedraagt 3 tot 5 werkdagen, tenzij anders vermeld.

Wat zijn de verzend- of transportkosten?
A) De verzendkosten zijn bij de prijs van het product inbegrepen en kunnen per product verschillen.
B) Producten die een speciale verzending nodig hebben, zoals een kunsteditie, worden in de webshop aangeboden zonder verzendkosten. Deze producten kunnen enkel met factuur worden betaald. De verzendkosten worden op de factuur berekend. C) Op dit moment werken wij hard aan onze nieuwe website, zodat we je nog sneller van dienst kunnen zijn. Door deze werkzaamheden is het helaas niet mogelijk om de verzendkosten bij een bestelling van meerdere producten door te berekenen. Wij raden je aan om bij een bestelling van meerdere producten te betalen met de Heden factuur. Onze excuses voor het ongemak.

Waar blijft mijn bestelling? 
Had je jouw bestelde product al in huis moeten hebben? Mail naar info@heden.nl en vermeld je naam, het afleveradres en de besteldatum. We komen er zo spoedig mogelijk op terug.

Staat jouw vraag hier niet bij?
Neem contact op via info@heden.nl of 070 346 5337. We helpen je graag verder.